ניהול דאטה DMP

dmp2

שימוש בדאטה בזמן קמפיין ורכישת מדיה הינו הדבר המתקדם ביותר והחכם ביותר בניהול קמפיין.

eRate מאפשרת מוצר משלים למערכת ההגשה הכולל ממשק לניהול קהלים.
בניית קטגוריות שונות המשמשות כמגירות לאחסון דאטה בחיתוכים שונים הממתינים לשימוש בעת בניית קהלים.

בניית קהלים מתוך הדאטה שנאספה מאפשרת טרגוט קהל רלוונטי ומדוייק יותר לקמפיין, דיוק המעניק רכישת מדיה איכותית לצד חיסכון בעלויות.

כמוצר משלים להגשה, ניתן לנהל דאטה על בסיס כל הקמפיינים הקיימים מבלי לעשות דבר מראש. המערכת שומרת את כל הנתונים כחלק מהדוחות בקמפיין. ניהול נתוני הקמפיין מאפשר בניית קהל גמישה בהתאם לצורך השיווקי המשתנה.

הקהל ניתן לטרגוט במערכת ההגשה בעזרת קריאיטיב מתאים או במערכת רכישת מדיה פרוגרמטית.

רכישת מדיה מטורגטת דאטה הינה הדבר המדוייק והחכם ביותר כיום. מערכת Google DBM מאפשרת לנו לטעון את הקהל כ- Data Provider למפרסם ורכישת מדיה מדוייקת לקהל.

כמו כן, ניתן לאסוף ולנהל דאטה גם מנכסי הלקוח המפרסם, לשלב בין כל הנתונים וליצור קהלים מגוונים לטרגוט כחלק מ- First Party Data.